Kas näppulõikamine tähendab midagi?

“Niisama ei lenda vares ka,” rääkis keegi mu lapsepõlves. Kui inimene vigastab end kuskilt, siis tahab tema alateadvus talle märku enda, et midagi on valesti.

Jägnev tõlgitud näide tuleneb siit – LINK.

Eelmisel detsembrikuul oli mu sõbral sünnipäev ja ma viisin talle kingituseks koogi. Enda tehtud koogi küll, aga millegipärast tundus see mulle liiga halva kingitusena. Mõtlesin pikalt, et kuidas ma ikka nii halb sõber olen. Tema tegi mulle kena kingituse, aga mina ainult tühipalja koogi. Tund peale seda, kui olin enesepiinamisega tegelenud, lõikasin endale näppu. Lõikasin enda parema käe keskmise sõrme nii katki, et ei saanud enam nädal otsa suurt midagi selle käega teha.

Saturni sõrm. See sõrm tegeleb küsimusega kuidas teised inimesed sind hindavad ja mida sa väärt oled. Mõeldes kuidas ma olen väärtusetu, kuna teen sõbrale kehva kingituse, on eneseväärikuse maha trampimine. Selleks, et aru saada, kuidas enda psüühiline piinamine on nõme, tuli mulle ju füüsiliselt märku anda.

Erinevate sõrmede vigastuste tähendused:

Parem käsi näitab sinust väljapoole jääva maailmaga seotud probleeme ja vasaku käe omad sinu sees olevaid probleeme.

  • Parem nimetissõrm näitab probleeme võimuga, vasak pigem sisemise jõu ja sellega, et sa ei tea, mida sa tahad.
  • Parem keskmine sõrm (Saturn) sinu väärtus teiste silmis, vasak kuidas sa ise ennast väärtustad.
  • Parem sõrmuse sõrm näitab probleeme oma loomingulisuse välja elamisega ja kuidas teised seda näevad, vasak, mida sa ise oma loomest ja ilust arvad. Hirm olla eriline
  • Parem väike sõrm on suhtlemisest ja vasak sisemisest suhtlusest ja intiimsuhetest
Vaata kus on arm, leia tabelist põhjus
Vaata kus on arm, leia tabelist põhjus
Erinevate sõrmede tähendused
Erinevate sõrmede tähendused
Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

